Grattis Degermosse

Förlåt för att jag inte har uppdaterat mig på sjukt länge.

En sammanfattning av en mycket lyckad kväll:
Jag och Alida sprang in på Tempo för att köpa en sista minuten pressent till Nathalie. Sedan skjutsade mamma oss till Mellby där hela gänget redan var samlat. Vi skulle äta utomhus på verandan, och där stod redan Johanna och Haglund och brände hamburgare. Alltihopa var mycket, mycket gott (även hamburgarna). Tro mig, det är svårt att äta samtidigt som man asgarvar. Problemet är att om jag väl har börjat skratta, så kan jag inte sluta. Blir inte bättre av alla Nathan sitter och säger konstiga saker mellan varje tugga. Och när det blev pressentdags var jag nära att dö av garv när ett paket innehöll kondomer och bruksanvisningen lästes upp högt,
Efteråt gick vi in och satte oss i soffan och blev bjudna på glass med underbart god chokladsås. Sedan körde vi även ett spel på X-boxen, tror att de hette "Make a movie" eller något liknande. Det var väldigt roande iallafall, särskilt när Ehnen blev jagad av en tjur och Elvis sprang i ett hamsterhjul.
Men det bästapå hela kvällen var ändå när vi var ute och busringde till folk.

Tack för en underbar kväll Elvira, Johanna, Josefin, Linnea, Emma, Josefin, Alida och Nathalie <3

 

Kommentarer
Postat av: karro

hahaha kondomer!

det pillade jag på när vi var inne vid ica maxi idag o bah "EEEEH pill pill OJ ANNA, det var ju kondomer! haaaaaaahahah"

du skrattar så gulligt isabella pulvermos potatismos plåttermos

2009-04-22 @ 22:39:46
URL: http://astronautfemtusen.blogg.se/
Postat av: Buu

älskar hur bloggen ser ut :D<3 såg föresten att sötnos har länkat min blogg :D<3

2009-05-02 @ 15:43:25
URL: http://buu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0