P3 GULD GALAN

Underbart, underbart och ännu mera underbart!

Alida hade fått två biljetter i julklapp till P3 Guld galan. Jag fick köpa en biljett av henne och följa med henne en dag till Göteborg och scandinavium. Och det vart riktigt riktigt roligt alltså. Först åt vi på McDonalds som var smock full med glitterpopare. Ännu värre var det inne i scandinavium. Vi stod utanför B ingången, väntade på att bli insläppta och bländades av några jobbiga strålkastare. på biljetten stod det att vi skulle sitta på rad nr 0. Hm? Det visade sig att det var på första raden, mitt emot senen. Tjohej!

Tyvärr var det en tant framför mig nere på golvet som stod upp hela galan och tog kort. Jag funderade ärligt på att offra min mobil till att kasta den i tantens huvud så att hon skulle svimma och falla ihop på golvet.

Men det bästa på hela galan var ändå Håkan Hellström i början. Jag tror att jag försökte filma men jag var allt för omtumlad och upptagen med att skrika, så det blev väldigt skakigt och förvirrande.
 


På söndagen gick jag och Alida på Nordstan och prova kläder. Alida hittade massa saker som hon ville ha. Själv så provade man bara en klänning och en tröja som jag sedan köpte. Därimot så mötte jag upp Felicia och fick tillbaka min huvtröja som jag glömde hos henne på jullovet. Och så betalade jag henne 350 kr till att köpa en biljett till mig när Håkan Hellström spelar i Partille. Längtar... <3

Kommentarer
Postat av: Buu | Bloggare & Bloggdesigner

hehe jag har precis ( idag ) upptäckt hur mkt jag älskar Håkan, iaf EN låt xD han sjunger som en kråka though (a) Meen texterna är nice, min pojkvän, Jimmy, låten "Precis som Romeo" eller vad det nu heter, den var så fin :D

2009-01-24 @ 19:06:51
URL: http://buu.webblogg.se/
Postat av: Buu | Bloggare & Bloggdesigner

sv: joo varför inte :) jag har skrivit ett litet inlägg på bloggen om kodningar och designer jag gör. Dock är det kö, men om du gör headern själv så kan jag ta dig först x)



Anledningen till att jag inte gör alla i ordning är för att jag inte har någon fantasi, jag tar hellst bara kodningen x) Annars får man vänta. Anyway, jag kan ge dig mått på hur stor headern du ska göra ska vara osv ? :)

2009-01-24 @ 19:41:48
URL: http://buu.webblogg.se/
Postat av: MOAHAHAHA 8DDDD

MOahahahahahaaaaaa !

Gör det själv, söta jävel ! 8D

Älskar dig <3

2009-01-26 @ 02:11:48
URL: http://shinohara.blogg.se/
Postat av: ofeliaaa.

hihi tack för komentaren. den va typ söt (: <3

2009-01-26 @ 17:14:06
Postat av: pål

2009-01-30 @ 22:24:46
URL: http://paulinayuksel.blogg.se/
Postat av: linda, såklart, vem annars? :D

beeeeella! varför sa du inte att du har blogg förihelvette? men jag älskar dej iaf

du vet att du vill ha mej!

xoxo <3



( ja härmar inte gossipgirl nejnej inte alls)

2009-01-30 @ 22:26:58
Postat av: linda, såklart, vem annars? :D

& ja råka skicka en kommentar från min systers blogg

hon har typ klickat "kom ihåg mej" de är hon som är pål..ifall du undra aas¨å

2009-01-30 @ 22:28:13
Postat av: Buu

sv: jaa du har inte uppdaterar på 5OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO år :''c snyft, snyft !



och dedär med redbull, blandar med energidryck ( spec. redbull då eftersom att det inehåller TAURIN ) med alkohol så är dödsrisken jäkligt stor, och visst är det inte bra att dricka för mkt eftersom att det sätter spinn på blodcirkulationen elr ngt liknanade :O men asso jag har inte fattat det där riktigt, ska're bli åldersgräns i HELA sverige ? då köper jag ut från min polare i holland XD

2009-04-13 @ 10:01:01
URL: http://buu.webblogg.se/
Postat av: Julia

Weyy, jag kommenterade ändå :D Heder åt mig (Y) <3

2009-04-22 @ 21:37:30
URL: http://lindstrombloggar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0