12/5 | 18:21

Tänkte berätta lite kort om helgen...
Åkte hem till Anna efter ridningen på lördagen. Hon skjutsade mig på sin moppe och det blåste jätte mycket så vi var nära diket ett par gånger. Väl hemma hos Anna så åt vi mat och sedan gick vi för att kolla om det var några söta hundar på hunduts. Tyvärr hade de flesta slutat och jag missade Samojedhundarna, synd! :/
Sedan kollade vi lite på tv, filmen "flicka" och hästhoppning, och satt även lite vid datorn. Hela dagen var vi jätte trötta och sega och orkade nästan inte göra någonting.
På söndagen tvingade jag mamma att skjutsa mig halv nio till Larv igen. Glömde tyvärr teleobjektivet hemma så det blev inte alls många bra bilder. Här är iallafall de bästa. Min personliga favoit är den lilla Sheltien. :) <3

g    rfr    n    k    g
a    km    y    vv    d

Kommentarer
Postat av: karolin

nej vad fina!

älskar din header OCH ATT DU BÖRJAT UPPDATERA LITE :D

2009-05-18 @ 14:59:31
URL: http://astronautfemtusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0